سکوت برخی از سینماگران در اعتراض به جنایات صهیونیست ها شکست + فیلم

بالاخره سکوت برخی سینماگران در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، در حد یک امضا شکست.

برخی از سینماگران ایران  نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در حد یک امضا واکنش نشان دادند و حمایت خود از فلسطین را اعلام کردند.

 

 

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
فکر کنم کمب بی احتیاطی کرده اند چون ممکن است اقامت خارجشان لغو شود
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۰:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
سلام ، خدا را شناختن وتمام پیامبران و کتاب قرآن و پیامبر صل الله وال وسلم را شناختن
شرافت وجدان در همان ثانیه ظلم و کشتار به غزه می بایست بیدار می شد ، همانطورکه بایدن ملعون گفته بود برای منافع کشورش به اسرائیل صهیونیست کمک می‌کند تا مردم و بچه های مظلوم غزه را بکشد و منافعی ببرد سینماگران نه به خاطر خدا وحق بلکه به منافع خوشان نامه نوشتند در زیر نامه نوشتند بخاطر انسانیت ،خدا ی متعال از دلهای انسان ها خبر دارد .لعنت ونفرین خدا بر اسرائیل صهیونیست وآمریکا و تمامی حامیانشان.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۰:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
بیشتر اینها آرمانشان جای دیگریست و نمی توانند قبول کنند و باور ندارند که چنین جنایاتی در عصر حاضر اتفاق بیافتد. رگ خواب بسیاری از این ها دست رسانه های غربیست و به این زودی بیدار نمی شوند و اگر هم بیدار شوند فکر می کنند خواب نما شده اند. خیلی از اینها دنیای گل و بلبل را قبول دارند و نمی توانند تصور کنند که در این دنیای گل و بلبل جنایتی صورت می گیرد. از زمانی که فرهنگ مردم را به اینستا و تویتر و در کل به رسانه های غربی گره زدید هویت خیلی ها بر باد رفت. کلی باید بکوشید تا برخی باورهای غلط را از ذهن پاک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
خسته نباشن!
آخرین اخبار