اجرای ۱۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در کازرون/ بسیج با همان روحیه دفاع مقدس نقش آفرینی می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: ۱۳۰۰ برنامه توسط حوزه ها، پایگاه‌ها مقاومت و اقشار ۱۹ گانه بسیج در سطح شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

حسین حیاتی در نشست خبری گرامیداشت چهل چهارمین سالگرد هفته بسیج در شهرستان کازرون گفت: همزمان با ایام هفته بسیج، یک هزار و ۳۰۰ برنامه توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و اقشار ۱۹گانه بسیج در سطح شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می‌داریم که فرهنگ بسیج به خوبی به سایر ملت‌ها و مردم آزادی‌خواه جهان صادر شده و بسیج در تمامی صحنه‌ها در حمایت از مردم میدان‌دار بوده است.

حیاتی با تأکید بر اینکه بسیج میدان‌دار عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی است و این وظیفه را همواره به نحو احسن انجام داده است، گفت: در دهه‌های گذشته و امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم بسیج در فراز و نشیب‌ها سرفراز بیرون آمده است و در این ایستادگی جانبازان و شهدایی نیز تقدیم کرده و خواهد کرد.

فرمانده سپاه کازرون یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به مردم حاضر است و این حضور بسیج در صحنه‌ها است که در راستای فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم دشمنان را برملا و خنثی می‌کند.

او در ادامه در تشریح برنامه‌های این شهرستان در هفته بسیج گفت: از یک هزار و ۳۰۰ برنامه، ۱۵۰ برنامه شاخص خواهند بود که در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

حیاتی با یادآوری اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده است، برگزاری بیش از ۱۲۰ یادواره شهدا، اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به میزبانی کازرون، دیدار بسیجیان با امام جمعه کازرون، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاحیه مسکن مددجویان، شرکت در راهپیمایی علیه جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل، برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری جام‌های ورزشی، برپایی اردو‌های جهادی در مناطق محروم و برگزاری ۱۲۰ نشست روشنگری و بصیرتی را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار