رویداد کتابخوانی با محوریت «مسئله فلسطین» ویژه طلاب سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه استان تهران از برگزاری رویداد کتابخوانی ویژه طلاب سراسر کشور، همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرعباس اکبری، معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با همکاری خانه طلاب و همزمان با تحولات اخیر، یک مسابقه کتابخوانی را ویژه برادران طلبه در سراسر کشور تدارک دیده است.

به گفته معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان تهران، این مسابقه با محوریت کتاب «مسئله فلسطین» از تاریخ ۱۵ آبان آغاز شده و تا ۱۵ آذر ادامه دارد. شرکت در مسابقه از طریق «سامانه پیشخوان حوزه‌های علمیه»، بخش «آزمون‌های من» امکان‌پذیر است.

وی همچنین از انتشار و رونمایی آثار آیت‌الله امامی کاشانی در این ایام خبر داد و گفت: این آثار، حاصل چندین سال کار پژوهشی و سفر‌های مختلفی است که ایشان به کشور هندوستان و سایر مناطق داشته‌اند. اسامی این کتاب‌ها به این شرح است: «مژده عقل به ظهور منجی»، «علمای اهل سنت معتقد به ولادت امام مهدی (عج)»، «در جستجوی منجی»، «شجرنامه‌نامه‌های عرفای اهل سنت هند و اعتقاد به حضرت مهدی (عج)»، «حدیث شریف سلسلة الذهب به روایت شاه، ولی الله دهلوی و اعتقاد علمای اهل سنت به حضرت مهدی (عج)».

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب ها: هفته کتاب ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.