تصویب گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری در شورای اسلامی شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا گفت: شهرداری یزد توانست در جذب بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی، شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امسال در نقاط مختلف شهر یزد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا است و شهرداری در بخش آسفالت و پروژه‌های زیر بنایی عملکرد خوبی دارد، اما در بخشی از مناطق بخصوص در حوزه عمران، مصارف بودجه قانع کننده نبوده است. 

وی افزود: با وجود اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر، گزارش شش ماهه نشان می‌دهد که هزینه کرد پروژه‌های عمرانی نسبت به جذب بودجه تناسب ندارد، و ارقام بودجه نشان دهنده این است که پروژه‌ها شروع شده، اما سرعت نگرفته که امیدواریم با حضور معاونت جدید در حوزه عمرانی شهرداری شاهد شتاب جدی در این پروژه‌ها باشیم.

سیفی تأکید کرد: انتظار داریم کمیته بررسی درآمد‌های پایدار شهرداری بصورت منظم برگزار شود تا بتوانیم با رصد درآمد ها، بودجه مناسبی که اختصاص داده شده آن انتظاری که اعضای شورا دارند در روند اجرای پروژه‌ها اقدام گردد. 


او ادامه داد: همچنین لازم است گزارش شش ماهه در سایت شهرداری جهت اطلاع عموم مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند با دقت از درآمد، هزینه و روند کاری که شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای بودجه دنبال می‌کند، آگاه شوند و نظرات خود را نیز بیان کنند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در پایان ضمن قدردانی از حوزه معاونت برنامه ریزی، شهرسازی و امور زیربنایی جهت ارائه گزارش جامع و کامل از عملکرد شش ماهه شهرداری، خواستار استفاده از نظرات شهروندان در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.