آیت الله نوری همدانی:

نباید در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه فقط تماشاگر بود

مرجع تقلید شیعیان گفت: در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نباید تماشاگر بود که شرایط چگونه است.

آیت الله حسین نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث غزه گفت: در جریان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نباید تماشاگر بود که شرایط چگونه است و چطور زنان و کودکان را می‌کشتند.

وی گفت: آنچه که در غزه رخ می‌دهد برای ما درد آور است که چگونه استکبار به جان مردم افتاده است.

آیت الله نوری همدانی گفت: استکبار جهانی سرمایه گذاری کرده تا با کمک حامیان خود شهر مهم غزه که برای مسلمین است را تصرف کنند و بیمارستان را تخریب و حتی بیماران را بکشند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: امروز به برکت بسیج و نیروی‌های مسلح، دشمن جرات نگاه چپ به ایران ندارد و البته باید اجازه ندهیم دشمنان به بلاد مسلمین تجاوز کنند.

وی بیان کرد: امروز روزگار خاصی است که باید بیدار و هوشیار بود و امام راحل بسیج را شجره طیبه می‌دانند و باید در این شرایط حساس و سخت، آمادگی کامل داشت.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم فداکاری زیادی در طول انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس انجام دادند گفت: امام علی علیه السلام می‌فرمایند مردم ستون دین و سپر در برابر دشمنان هستند به همین دلیل باید مردم را نگه داشت و حفظ کرد.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: امروز شرایط بسیار حساس است و قدرت‌های استکباری با تقویت خود تلاش دارند تا جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار