فرمانده سپاه نینوا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات طمع دشمن را کم خواهد کرد

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضور حداکثری مردم درانتخابات طمع دشمن را کم خواهد کرد و دشمن شبانه روز در حال برنامه ریزی برای خاموش کردن چراغ انتخابات است.

سردار ملک شاهکویی در نشست هماهنگی اجلاسیه شهدای زن اهل سنت استان گفت:بانوان نقش مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب داشته اند و صبوری آن‌ها در کنار همسران جانبازشان و غم از دست دادن فرزند شهیدشان ستودنی است.

ملک شاهکویی ادامه داد: این اجلاسیه‌ها فرصتی است تا از شهدا درس بگیریم و بر روی وصیت نامه آنان بیشتر تحقیق کنیم.

او افزود: در تمام وصیت نامه‌های شهدا بار‌ها بر پیروی از ولایت فقیه تاکید شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوع امسال، انتخابات پیش رو است ادامه داد: دشمن با کسی تعارف ندارد و مساله انتخابات و اخلال در روند عممومی آن مورد طمع دشمنان است.

سردار شاهکوهی گفت:ما در انتخابات ۱۴۰۲ نباید ضعیف وارد شویم و حضور حداکثری طمع دشمن را کم خواهد کرد و دشمن شبانه روز در حال برنامه ریزی برای خاموش کردن چراغ انتخابات است.

او با بیان اینکه مردم نباید انتخابات را به شرایط معیشتی و اقتصادی گره بزنند افزود: علی رغم مشکلات اقتصادی، مردم ما با درک ضرورت‌های مهم ملی و اسلامی موضوع انتخابات را به عنوان یک امر راهبردی در نظر داشته باشند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه در روز شنبه در راهپیمایی جهانی دفاع از مردم فلسطین شرکت می‌کنیم افزود: دشمنان به دنبال جلوگیری از رسانه‌ای شدن اتفاقات فلسطین بودند، اما به خواست خدا این موضوع جهانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.