حضور سه کرمانشاهی در جمع فعالان و برگزیدگان کشوری

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از حضور سه کرمانشاهی در جمع فعالان و برگزیدگان کشوری عرصه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

محمد امین بهرامی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی، گفت : طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده هفته کتاب و کتابخوانی در تمامی استان‌ها با برنامه‌ریزی منسجم از روز ۲۳ آبان ماه آغاز به کار کردند که بر همین اساس استان کرمانشاه با حدود ۳۶۰ برنامه در استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در ۲۴ آبان ماه همزمان با روز کتاب و کتابخوانی مراسم گرامیداشت فعالان این حوزه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان تهران برگزار شد از این افراد در سراسر کشور تقدیر شد که در این مراسم سه برگزیده از استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: الهام خنجر کتابدار کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزیده در حوزه گروه‌های خاص، بهرام عظیمی کتابدار کتابخانه سیار شهرستان هرسین و کمند جعفری به عنوان کتابخوان برتر از شهر کرمانشاه از فعالان برگزیده عرصه کتاب در سال ۱۴۰۲ طی مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نهاد بودند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار