تخریب پاتوق‌های معتادان متجاهر در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان بر ضرورت تخریب پاتوق‌های معتادان متجاهر و برخورد با صاحبان املاک مخروبه رهاشده با هدف پاکسازی محلات آلوده تاکید کرد.

سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یکی از نیاز‌های اساسی محیط‌های شهری، امنیت شهری است که از ابزار‌های مهم تحقق آن پیشگیری از جرم به شمار می‌رود؛ مدیریت شهری به عنوان دستگاه اصلی هدایت کننده توسعه شهر می‌تواند در پیشگیری از جرایم و افزایش امنیت نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در اجرای مهمترین وظیفه فرماندهی انتظامی یعنی برقراری نظم و امنیت دارای فوایدی از جمله تبدیل فرهنگ آمریت پلیس به فرهنگ مشارکتی و مدیریتی است، افزود: رضایت مردمی به عنوان مهمترین منبع مشروعیت بخش عملکرد‌های انتظامی و افزایش اقتدار پلیس، ارتقای احساس امنیت در آحاد جامعه است، امنیتی که خود مردم در حفظ آن نقش دارند و با استفاده از توان گسترده جامعه در برقراری نظم و امنیت به‌دست می‌آید.

سردار موقوفه ئی با اشاره به اهمیت محله امامزاده یحیی که مشرف به بازار اصلی شهر این شهر تاریخی است، تصریح کرد: وجود بقعه متبرکه امامزاده یحیی باعث تراکم تردد مردم در این منطقه شده است و همین میزان احتمال وقوع جرم‌هایی نظیر سرقت، کیف قاپی و... را در این مناطق افزایش می‌دهد.

وی از کاهش ۵ درصدی سرقت در این منطقه خبر داد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و پشتیبانی مردم محله شاهد کاهش وقوع جرم در این محله مهم هستیم.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه در برخورد با سارقان و معتادان متجاهر عزم جدی داریم ادامه داد: در این راه با احدی تعارف نداریم.

وی با اشاره به راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در سمنان تاکید کرد: از دستگاه‌های مسئول انتظار داریم در خصوص جمع آوری معتادان و از بین بردن پاتوق‌های آن‌ها پلیس را همراهی کنند تا ان شاؤالله شاهد پاک شدن این محله از لوث وجود معتادان متجاهر و اراذل و اوباش باشیم تا شهروندان عزیز و کسبه بتوانند در کمال آرامش به فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و ... بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.