۵۰ تن مصالح ساختمانی در کالپوش توزیع شد

فرماندار میامی از توزیع ۵۰ تن گچ و سیمان در نقاط سیل زده کالپوش خبر داد و گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی نیز بین سیل زدگان توزیع شده است.

علیرضا آشوری فرماندار میامی ضمن اشاره به حضور تیم‌های دامپزشکی در کالپوش برای جلوگیری از شیوع بیماری دامی، تاکید کرد: جمع‌آوری کمک‌ها توسط شورای بخش مرکزی و شورای شهرستان و توزیع بین سیل زدگان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی افزود: توزیع چهار قلم لوازم خانگی بین نیازمندان کالپوش شامل، یخچال، اجاق گاز سه شعله، ظروف چینی و دو پایگاه تعمیر لوازم خانگی در شهر رضوان توسط ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات صورت گرفته پیرامون سیل این بخش است.

فرماندار میامی همچنین از راه اندازی یک واحد کارواش سیار برای شستن فرش‌ها توسط ستاد فرمان اجرایی در کالپوش برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و تاکید کرد: سپاه قائم آل محمد (عج) و سپاه ناحیه میامی نیز نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم کالپوش اقدامات جهادی را صورت داده‌اند.

آشوری از توزیع ۵۰ تن مصالح ساختمانی در کالپوش نیز خبر داد و گفت: به همت سپاه پاسداران ۲۵ تن گچ، ۲۵ تن سیمان در کنار ۱۳ سری جهیزیه رایگان بین نیازمندان و سیل زدگان کالپوشی توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی، ۵۰۰ متر ایزوگام، ۱۰ عدد یخچال و بخاری تلویزیون در بین مردم سیل زده کالپوش به همت سپاه پاسداران خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری استانداری ۱۵ میلیون وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و تأمین بذر مدت دار بین کشاورزان کالپوشی اعطا می‌شود.

فرماندار میامی همچنین گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه و همچنین هلال احمر و گروه‌های جهادی و مردمی که از روز اول در بین مردم بودند و همچنان در حالت خدمت رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار