پنتاگون: ناوشکن «توماس هاندر» هنگام عبور از دریای سرخ هدف حمله پهپادی قرار گرفت

یک مقام پنتاگون اعلام کرد که ناوشکن توماس هاندر توانست از خود در برابر حمله پهپادی، هنگام عبور از دریای سرخ دفاع کند.

در پی ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم غزه، حملات به پایگاه‌های آمریکا که مهمترین حامی رژیم صهیونیستی است، همچنان ادامه دارد.

پیش از این نیز «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرده بود: «ما در پی کشتی‌های اسرائیلی هستیم و در هدف قرار دادن آن‌ها تعلل نخواهیم داد».

پیشتر نیز «سابرینا سینگ» معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، پایگاه‌های این کشور در منطقه غرب آسیا، ۵۵ بار مورد حمله گروه‌های مقاومت قرار گرفته‌اند.

سینگ شامگاه سه شنبه طی نشست خبری در پنتاگون توضیح داد که از این تعداد، ۲۷ حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و ۲۸ حمله به پایگاه‌ها در سوریه رخ داده است.

به نوشته وبگاه «فاکس‌نیوز»، وی همچنین افزود که در جریان این حملات، ۵۹ نظامی آمریکایی مجروح شدند که ۲۷ نفر از آن‌ها دچار آسیب مغزی هستند.

بر این اساس، سینگ با ادعای اینکه هدف آمریکا محدود کردن درگیری بین رژیم صهیونیستی و حماس به نوار غزه است، افزود: «جایی که [جنگ]در آن باقی مانده است. من فکر می‌کنم که ما در پیام خود در مورد بازدارندگی کاملاً واضح بوده‌ایم و شاهد گسترش این درگیری نبوده‌ایم».

در سایه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گروه‌های مقاومت عراق، در حمایت از مقاومت فلسطین از روز‌های نخست عملیات «طوفان‌الاقصی» به آن پیوستند و تاکنون بار‌ها پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در شمال و غرب عراق و پایگاه‌های این نیرو‌ها در سوریه را هدف حملات راکتی و پهپادی قرار داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
غرق شده بود عالی میشید
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
حمایت آمریکا نباشه که اسرائیل نابوده. با تکیه به حمایت مالی و نظامی آمریکا داره واسه ما خط و نشون میکشه. نه تنها بین مسلمون ها منفوره که کل دنیا چهره ی این رژیم اشغالگر رو شناخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
آمریکا به قدری ضعیف شده که از یک گروه شبه نظامی ، ضربه میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
به امید نابودی کامل همه نیروهای شر (مثل صهیون و غربی های ظالم به رهبری usa) چه در دریا و زمین و زیر زمین و آسمان و فضا .. به امید صلح جهانی و پیشرفت علومی که منفعت جمعی ایجاد کند نه دانشی که به قطر گردن گردنکشان بی افزاید!
آخرین اخبار