ساخت سرویس‌های بهداشتی عمومی در دستور کار شهرداری رشت

شهردار رشت گفت: ساخت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر در دستور کار مدیران مناطق قرار دارد.

رحیم شوقی، شهردار رشت در جلسه شورای مدیران مناطق شهرداری که در منطقه یک شهری برگزار شد، با بیان اینکه تعمیر سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح شهر در دستور کار مدیران مناطق قرار دارد، گفت: ساخت سرویس‌های بهداشتی در پارک کودک، بازار، پل جانبازان و میدان رازی در حال انجام است. 

او همچنین به اقلیم آب و هوایی استان گیلان به ویژه شهر رشت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم ضرورت دارد برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای لایروبی کانال‌ها به منظور هدایت آب‌های سطحی تسریع شود.

شهردار رشت با اشاره به وزش باد‌های موسمی در فصل پاییز تصریح کرد: هرس به موقع درختان خطرآفرین در خیابان‌ها و معابر شهری در کاهش خسارت‌های احتمالی ناشی از وزش شدید باد اثرگذار است.

شوقی همچنین بر ساماندهی وضعیت پل‌های عابر پیاده شهر رشت تأکید کرد و گفت: تسریع در تعیین تکلیف پل‌های عابر پیاده در راستای رفاه شهروندان در مناطق شهری حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه تقاطع‌های غیرهمسطح در قالب طرح عمرانی میثاق در مناطق مختلف شهر رشت ساخته می‌شود، یادآور شد: تعیین تکلیف وضعیت تیر‌های روشنایی تقاطع‌های غیر همسطح آیت الله رودباری، حمیدیان (شهید حق بین)، شهید باهنر و میدان نیروی دریایی (۷ آذر) در تسریع اجرای پروژه‌ها تأثیرگذار است که در اولویت کاری قرار دارد.

جلسه شورای مدیران مناطق شهرداری رشت

به گفته شهردار رشت، وضعیت اجرای پروژه‌های کلان مقیاس مانند پل‌های مکانیزه، سوله ورزشی پارک ملت، پارک جفرودی، بازگشایی محور نیروی دریایی – سپاه – کنسولگری، لاین کندرو از جانبازان تا سی ان جی، میدان بار و کتابخانه کشاورز باید به صورت روزانه پیگیری و ارائه گزارش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.