معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

رزمندگان نیروی زمینی ارتش ‌آماده حضور هر جبهه‌ای برای دفاع از اسلام و مسلمین هستند

امیر فلاح گفت: ‌رزمندگان نیروی زمینی ارتش ‌گوش به فرمان ولایت آماده حضور هر جبهه‌ای برای دفاع از اسلام و مسلمین هستند.

نخستین یادواره شهید فلاحی با حضور خانواده این شهید و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

امیر عباس  فلاح معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در اینباره با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و‌ خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ارزش یاد و‌ خاطره و حماسه شهدا با اهدا خون خود زمانی مشهودتر و مشخص‌تر می‌شود که بدانیم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی طومار ‌استکبار جهانی  را برای همیشه در‌هم شکست و غرور ملی و هویت ملت ایران را که توسط رژیم شاهنشاهی لگد مال شده بود احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه ایثار و‌ خون شهدا و همراهی خانواده شهدا ‌در 40 سال گذشته همراه ما بوده است‌، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و‌ پرتوهای الهام‌بخش در سرتاسر جهان، دشمنانی که از پیر‌وزی انقلاب، حاکمیت نظام اسلامی، دستیابی ملت ایران به استقلال و خروج از یوق استکبار احسا‌س شکست و ناکامی می‌کردند با استفاده از تمام قدرت شیطانی خود و به‌کارگیری روش‌های مختلف سعی در‌ شکست ‌انقلاب اسلامی داشتند.

امیر فلاح با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی شهیدانی همچون شهید سر‌افراز سرلشکر ولی‌الله فلاحی در پیروی انقلاب اسلامی تصریح کرد:  این شهید بزرگوار در روزهای ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ‌و در پاکسازی کردستان  و قائله‌های قبل از شروع دفاع مقدس نقش‌آفرینی‌های ویژه‌ای داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش هدف دشمنان از‌ "قائله کردستان، ترکمن‌صحرا، جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و تحریک جوانان به آشوب‌های خیابانی طی سال‌های اخیر" را براندازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: ‌با تدبیر امام (ره) نقشه‌های دشمنان جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر‌آب شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: ‌رزمندگان نیروی زمینی ارتش ‌گوش به فرمان ولایت آماده حضور هر جبهه‌ای برای دفاع از اسلام و مسلمین هستند و در صورت حضور ‌به ظالمین درسی می‌دهند که هرگز فراموش نکنند.

امیر ‌فلاح در بخش پایان سخنان خود با محکومیت جنایات اسرائیل در غزه به فرماندهی آمریکا خاطرنشان کرد: اگر رژیم منحوس صهیونیستی به رفتار ‌وحشیانه‌اش در کشتار ‌کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین‌ ادامه دهد کاسه صبر ‌مسلمانان جهان قطعا لبریز می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد: جان برکفان ارتش در نیروی زمینی با قدرت و اقتدا‌ر ‌راه شهیدان ‌‌"صیاد شیرازی، فلاحی و حاج قاسم سلیمانی" را به قوت ادامه خواهند داد.

در این مراسم از تمبر یادبود شهید فلاحی و اسناد هویتی ایشان از جمله شناسنامه و کارت ملی سپهبد ولی الله فلاحی رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.