سخنگوی دولت تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تنظیم بودجه ۱۴۰۳ در دولت

بهادری جهرمی از نهایی شدن سند بودجه۱۴۰۳ طی دو جلسه آتی دولت خبر داد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در جلسه هیئت دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد گزارشی از حمایت دولت در حوزه کتاب و اقداماتی که در این حوزه انجام شده است، ارائه داد.

وی ادامه داد: ادامه بررسی لایحه بودجه سال بعد در جلسه هیئت دولت انجام شد و تقریبا دور اول بررسی متون پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه به پایان رسید. پیش بینی این است که در یکی دو جلسه آینده، سند بودجه نهایی شود.

سخنگوی دولت افزود: در جلسه امروز گزارشی هم از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری درباره میزان حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش بینان ارائه شد که وزارت نفت رتبه اول در این حمایت‌ها را بدست آورده است. وزارت نیرو هم رتبه دوم را کسب کرد.

وی همچنین تصریح کرد: رئیس کل بانک مرکزی هم گزارشی از از نرخ‌های رشد اقتصادی در مقایسه با سال گذشته و پیش بینی نسبت به سال آینده ارائه داد. پیش بینی های خوبی برای افزایش نرخ رشد اقتصادی نسبت به سال گذشته انجام شده است. در برخی حوزه‌ها، نرخ رشد از پیش‌بینی رشد بالاتر بود مثل حوزه نفت، اما برخی حوزه‌ها با توجه به اینکه میزان رشد قابل قبول بود ولی به اندازه پیش‌بینی‌ها رشد انجام نشده بود بخاطر همین رئیس جمهور دستور داد کارگروه‌های اختصاصی شکل بگیرد تا نرخ رشد در حوزه‌های خاصی که نیازمند توجه بیشتر است، شکل بگیرد و نرخ رشد روند بهتری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
آخر بطور شفاف مشخص نشده ایثارگران در کجا برنامه هفتم نسبت به برنامه ششم قرار دارند . چرا مصرف کننده باید مالیات ارزش افزوده پرداخت نماید کجا آن حمایت از مصرف کننده میباشد این همه شعار می دهند
آخرین اخبار