ماجرای رژه منافقین در خیابان‌های تهران چه بود؟ + فیلم

چند زن با لباس‌هایی شبیه به منافقین در خیابان‌های تهران دیده شدند.

فیلم سینمایی سرهنگ ثریا ساخته لیلی عاج از دهم آبان روی پرده سینما رفته است. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر نیز جایزه گرفت. چند زن با لباس‌هایی شبیه به منافقین در خیابان‌های تهران از شهروندان خواستند این فیلم را نبینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نو آوری جالبی بوده ولی فکر کنم باید با دوربین مخفی هم از واکنش مردم در مواجه با عوامل به اصطلاح منافقین هم فیلم گرفته میشد و همگی طی یک تیزر تبلیغاتی یکجا پخش میشد ضمن آنکه در متن برگه های دست مردم هم غیر از جمله فیلم سرهنگ ثریا را نبینید باید درج میشد درخواست سازمان منافقین کمپ آلبانی از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
یعنی برای تبلیغ فیلمشون از این روش استفاده کردن؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
این برای تبلیغ فیلم هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
اگه رسیده بودم همشون را زیر می گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۲۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : در اصل موضوع که تبلیغات برای سازمان منافقین در ملأ عام جامعه اسلامی بوده فرقی نمی کند و نوعی هنجارشکنی و تبلیغات برای سازمان منافقین تروریستی محسوب می شود و با این عمل سازمان منافقین تروریستی را که خارج نشین هستند بسیار خوشحالشان کردید خواه خواسته خواه نخواسته کارگردان می توانست این سکانس را در شهرک سینمایی پر و ضبط کند نه در وسط ملأ عام جامعه اسلامی الان فضای مجازی پر شده از این حرکت منافقین کوردل تروریست و برای آنان تبلیغات کردید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
همین منافقین فقط کم داریم. خدا لعنتشون کنه این اشغالهای پست فطرت باید بدونن که در میان تک تک مردم ایران هیچ جایی ندارند ما حاضر هستیم کشورو به دست بیگانگان بدبم اما حاضر نیستیم یک ساعت این پست فطرتها را تو کشور تحمل کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
راهی
۰۷:۱۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
آخه عقل هم خوب چیزیه
این چا کاریه بابا اینا خل هستند آیا؟!!!
ما گرفتاری کم داریم تو این شرایط راه دیگه ای برای تبلیغ فیلم نبوده؟!
France
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
وای خدا منافقین چقده احمقند با این کار مردم کنجکاو میشن ببینن اتفاقا من نمیخواستم ببینم کنجکاو شدم ببینمش این فیلمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
عزیزم.این کار منافقین نبود، این کار خودیا بود برای تبلیغ فیلم، که من هم زیاد از این تبلیغ خوشم نیومد.لعنت خدا بر مجاهدین خلق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
با سلام، رفتارهای اجتماعی بعضی ها ، بی ادبانه ، و گستاخانه و ولنگاری محض میباشد ، علت اصلی و کلیدی آن ، مجلس میباشد !!!! نبود قانون و دستور العمل، و مماشات دستگاه قضایی آن علف هرز را بارور تر می کند!!! در آزاد ترین کشور های اروپایی مجازات سخت مالی!!! و زندان دارد ، وزارت کشور از خواب بیدار شو و با لایحه جامع و فراگیر این صحنه های متعفن و توهین های ناتمام برنامه ریزی شده را ، مانع شو ، سیاسیون با نفوذ، این رفتار ها را جدی بگیرید .
آخرین اخبار