آکسیوس: اسراییل از بدافزار پگاسوس برای یافتن اسرای خود بهره می‌برد

منابع آگاه از استفاده تل آویو از بدافزار پگاسوس برای رهگیری صهیونیست‌های اسیر در بند حماس خبر می‌دهند.

حمله غافلگیرانه جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به مواضع دشمن صهیونیست در هفتم اکتبر آنچنان کابینه رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده که این رژیم تنها به فکر به خاک و خون کشیدن فلسطینیان برای گرفتن انتقام است. با این حال، آزادی ۲۴۰ اسیر صهیونیست یکی از مسائلی است که تل آویو به دنبال انجام آن به هر قیمتی است. 

بر این اساس، پایگاه خبری آکسیوس آمریکا امروز (سه شنبه) در گزارشی اعلام کرد اسراییل اکنون در حال استفاده از بدافزار بدنام گروه ان اس او (NSO) به نام پگاسوس برای رهگیری افراد ربوده شده از سوی حماس است. 

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در این باره گفت: اکنون یک اتاق جنگ با سایر شرکت‌های فناوری برای ردیابی و باز کردن قفل تلفن همراه افراد ناپدید شده از زمان حمله حماس در هفتم اکتبر ایجاد شده است. 

وی افزود: من فکر می‌کنم اکنون افراد دولتی در داخل اسراییل و خارج از آن، و عموم مردم به خوبی به ارزش چنین ابزار‌هایی پی برده و به چرایی نیاز به این ابزار‌های جاسوسی واقف شده اند. 

پگاسوس که یک بدافزار جاسوسی اسراییلی است تاکنون برای نظارت بر اعمال خبرنگاران، فعالان اجتماعی، و سیاستمداران در جهان به صورت گسترده مورد سوء استفاده قرار گرفته است. با این حال، رژیم صهیونیستی بار‌ها از استفاده از این ابزار‌ها با شعار هدف وسیله را توجیه می‌کند (ماکیاولی گرایی) برای رسیدن به اهداف خود بهره برده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار