ضرورت ارائه خدمات ایمن الکترونیکی به شهروندان توسط شهرداری‌ها

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برخورداری شهرداری آذرشهر از سیستم GIS را گام مهمی در توسعه شهری عنوان کرد و گفت: امروزه با پیشرفت فناوری، ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان ضروری است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از شهرداری آذرشهر و بررسی زیر ساخت‌های الکترونیکی شهرداری گفت: شهرداری آذرشهر با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و بهره مندی از سیستم GIS و همچنین اتصال به شبکه فیبر نوری و همچنین نصب تجهیزات نظارتی، فعالیتی چشمگیر دارد و از شهرداری‌های پیشتاز در مدیریت هوشمند و الکترونیکی است.

سردار جلالی افزود: با توجه به تجهیز شهرداری آذرشهر به سیستم GIS، شهرداری آذرشهر اقدام بسیار مهمی را در هوشمند سازی و ارائه ایمن خدمات الکترونیکی انجام داده است و از شهرداری‌های پیشتاز در مدیریت هوشمند و الکترونیکی است.

وی تصریح کرد: برخورداری از زیر ساخت‌های الکترونیکی و هوشمند علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مردم و حذف بروکراسی اداری، نقش بسزایی در فساد ستیزی و سلامت اداری خواهد داشت.

 میثم مقدم شهردار آذرشهر  هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه الکترونیک گفت: با برخورداری شهرداری از سیستم GIS ارائه خدمات اداری شهرداری به شهروندان از قبیل صدور پروانه، عوارض و خدمات شهرداری بصورت الکترونیکی و برون سپاری خواهد شد.

دراین بازدید معاون امنیتی انتظامی استانداری و همچنین مدیر کل پدافند غیر عامل استان نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار