معاون تربیت و آموزش ارتش:

۲۴۰۲ تخصص در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد

امیر شیخ گفت: مجموعه کاملی از تخصص‌ها و رَسته‌ها را در اختیار داریم و اکنون ۲۴۰۲ تخصص در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

امیر علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دستاورد‌های آموزشی (محتوای آموزش الکترونیکی) و تربیتی اظهار کرد: نطام آموزشی ما از اول انقلاب توانسته جوابگوی نیاز‌های عملیاتی ما را پاسخ دهد که برای این امردو کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: تمامی کتاب‌های آموزشی ارتش را جمع کردیم و در گام دوم توسط شایسته‌ترین استاد‌ها تدریس کردیم و اکنون ۲۴۰۲ تخصص در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

 معاون تربیت و آموزش ارتش اظهار کرد: اکنون مجموعه کاملی از تخصص‌ها و رَسته‌ها را در اختیار داریم و توانستیم چرخه آموزشی ارتش را کامل کنیم و اکنون درصد پیشرفت ما به ۸۰ درصد رسیده و به دنبال افزایش آن هستیم.

امیر شیخ گفت: پیروزی از آموزش شروع می‌شود و امروز به صورت کامل در جنگ غزه و یا حتی جنگ اوکراین ضعف و قوت مبانی آموزش را مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: موفقیت یک نیرو بستگی مستقیم به فرآیند آموزشی آن سازمان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
باسلام درموضوع آموزش برخی ازکارکنان بازنشسته وابسته نزاجا نیز دوره آموزش اشاره شده را طی نموده اند ترتیبی اتخاذ تا از امتیاز بهر ه مند شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
همه جور تخصصی دارن جز پراید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
باسلام لطفا درمورد دوره های آموزش حین خدمت هم جهت کارکنان پایور وبازنشسته مد نظر ورسیدگی شود برخی از کارکنان بازنشسته آموزشگاه نظامی درجه داری دوره تخصصی و سرپرستی طی نموده ترتیبی اتخاذ تا از امتیاز ورتبه برخوردارشوند .
آخرین اخبار