محاسبه فیش برق در جیرفت، بدون تخفیف

مدیر برق شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای آبان، نرخ برق مصرفی در جیرفت به حالت عادی برگشته است و فیش‌های برق بدون تخفیف محاسبه می‌شود.

مجتبی شادجو با بیان اینکه تخفیف تعرفه گرمسیری برق تا ابتدای آبان ماه بوده است، گفت: مشترکان مناطق گرمسیری، همچون جیرفت، مراقب مصرف برق خود باشند؛ زیرا از ابتدای آبان نرخ برق مصرفی به حالت عادی برگشته و فیش‌های برق بدون تخفیف محاسبه می‌شود.

او با اشاره به پایان فصل گرما در جنوب استان کرمان، بیان داشت: ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در منطقه گرمسیری در ۷ ماهه نخست سال از تخفیفات مناطق گرم ۱ و گرم ۲ برخوردار می‌شوند.

مدیر برق شهرستان جیرفت با بیان اینکه بعضی مشترکان در مناطق گرمسیر جنوب استان کرمان به‌علت نرخ پایین تعرفه برق، مصرف برق خود را اصلاح و مدیریت نمی‌کنند، بیان داشت: به این مشترکان توصیه می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و با رعایت الگو‌های مصرف، میزان مصرف خود را به ویژه در فصل‌های سرد سال مدیریت و  از وسایلی مثل: آبگرمکن‌های برقی و بخاری برقی استفاده نکنند.

او با تاکید بر اینکه با آغاز فصل سرما، تخفیف تعرفه گرمسیری برق در جنوب کرمان به پایان رسیده است، گفت: از ابتدای آبان ماه تعرفه‌های برق در مناطق جنوبی استان به حالت عادی برگشته و در صورت  رعایت نکردن مصرف برق با قبوض سنگین روبرو می‌شوند. 

برچسب ها: فیش برق ، فصل سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.