رئیس سازمان بسیج سازندگی مطرح کرد؛

حس درد محرومیت در برخی از روستا‌های نرماشیر

سردار زهرایی در یادواره ۱۰۸ شهید شهرستان نرماشیر گفت: در این سفر، درد محرومیت را در برخی از روستا‌های نرماشیر حس کردم.

سردار زهرایی در یادواره ۱۰۸ شهید شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه در این سفر، درد محرومیت را در برخی از روستا‌های نرماشیر حس کردم، گفت: برای نظام و انقلاب ما زیبنده نیست که هموطنانمان با این شرایط زندگی می‌کنند و به طور جدی پیگیر طرح‌ها و اختصاص اعتبار برای این شهرستان خواهیم داشت.

او  بیان کرد: شهدا از لحظه شهادت زنده می‌مانند و هر کشته شدنی در راه خدا از خود گذشتگی است؛ چرا که خالصانه در راه خدا قدم برداشتند و این شهدا کسانی هستند که پشت ولایت بودند و در رکاب اسلام و انقلاب گام برداشتند و دیدید چه طور جلوی فتنه ایستادند و از جان خود گذشتند تا به مملکت و ولایت ضربه‌ای نخورد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی در مورد جنگ غزه گفت:جنگ امروزغزه، تصویر مینیاتوری از عاشوراست، حرمله‌ها و یزید‌ها زمان را داریم می‌بینیم، جبهه حق و استکبار با هم در جدال هستند و نسل کشی جبهه جنایتکار در غزه خون، بچه‌های بیگناه را به زمین می‌ریزد.

 سردار زهرایی با بیان اینکه جنگ امروز غزه، جدال حق و باطل است، بیان داشت: مطمئن باشید حق با جبهه حق است و نتیجه آن به نفع فلسطین خواهد شد و کسی پشت غزه و فلسطین را خالی نکرده و نمی‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار