تکمیل ساختمان ثبت احوال زنجان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

جعفر میناخانی رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تکمیل ساختمان ثبت احوال زنجان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۵۰ متر مربع در پنج طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ متر مربع و با اسکلت بتن آرمه در دست اجراست.

وی با بیان اینکه آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹ بوده است، ابراز کرد: متاسفانه این طرح به مدت بیش از هفت سال به علت تخصیص نیافتن اعتبار کافی متوقف بود ولی با آغاز به کار دولت سیزهم دوباره فعال شد و تاکنون اعتبارات مناسبی هم به آن تخصیص یافته است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است، گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

میناخانی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان را بیش از ۵۷ درصد اعلام کرد و گفت: ساختمان این پروژه در مرحله تکمیل تاسیسات و نازک کاری است.

وی تاکید کرد: با تخصیص به موقع اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه یک ساله تمام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.