دستگیری ۱۱۱ خرده فروش و معتاد مواد مخدر در خراسان جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در طرح آرامش در شهر، ۱۱۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد و معتاد در سطح استان دستگیر شدند.  

سرهنگ فولادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری مأموران انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در شهر در مناطق آلوده و جرم خیز در سطح استان را اجرایی کردند.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

سرهنگ فولادی اظهار کرد: مأموران در این عملیات پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقدار ۱۰۰ کیلو و ۱۵۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۳۸  خرده فروش و ۷۳ معتاد مواد مخدر دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به این که اجرای این طرح موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.