کلاس درس بدون معلم نداریم

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مشکل کمبود معلم با اقدامات مختلف انجام شده در استان حل شده و کلاس درس بدون معلم وجود ندارد.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نبود کمبود معلم در استان گفت: در این زمینه بحث تکمیل ظرفیت سازمان‌های ابتدایی و متوسطه وجود داشته و در حال انجام است.

او افزود: همچنین آزمون جذب نیرو‌ها ویژه آموزش و پرورش استثنایی که مراحل ارزیابی و مصاحبه آن را شروع خواهیم کرد، در بحث جذب نیرو کمک کننده خواهد بود.

موسوی نژاد اظهار کرد: اما بخش قابل توجهی از کمبود معلم در استان با همکاری فرهنگیان بازنشسته و حق اضافه کار گرفتن برخی از فرهنگیان شاغل پوشش داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: برای جبران کمبود معلم در مدارس استان از طرح نیرو‌های خرید خدمات آموزشی نیز استفاده شده و تعداد محدودی در سطح شهرستان‌های استان هستند که هنوز از معاونان و مدیران برای آموزش در کلاس‌ها استفاده می‌شود که طی چند روز آینده این‌ها هم تکمیل ظرفیت داده شده و از تکمیل ظرفیت‌های جدید استفاده می‌کنیم.

او عنوان کرد: اگر در جایی به صورت نقطه‌ای و موردی به هر دلیلی همکاری در کلاس درس حضور پیدا نکرده باشد در اسرع وقت اطلاع رسانی و جایگزین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار