توزیع وسایل ورزشی بین مدارس قشم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: ۱۵ میلیارد ریال وسایل ورزشی در راستای ارتقای شاخص‌های درس تربیت بدنی در بین ۲۰ مدرسه این شهرستان توزیع شد.

حسین رنجبر گلشواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: این اقلام ورزشی شامل انواع توپ رشته های ورزشی، طناب بازی، حلقه هولاهوپ، راکت تنیس روی میز، راکت بدمینتون، دروازه هندبال و پایه بسکتبال به ارزش ۱۵ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش و استان هرمزگان تامین شد.

او گفت: این اقلام همه ساله در ماههای نخست بازگشایی مدارس به مناطق مختلف شهرستان ارسال می شود تا وسایل ورزشی مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم تقویت و توسعه ورزش در مدارس را یک امر مهم و کلیدی ذکر کرد و گفت: استعدادیابی و ایجاد فضا و بستر لازم برای رشته های مختلف ورزشی از عمده اهداف آموزش و پرورش این شهرستان مرزی در سطوح مختلف تحصیلی است.

رنجبر گلشواری گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم با جذب ۵۰ معلم جوان ورزش شامل ۱۷ نفر مرد و ۳۳ نفر زن، قدم های موثری را در زمینه اجرایی کردن برنامه های جدید ورزشی در مدارس این شهرستان برداشته است.

 شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.