۳۵ درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج در صف انتظار بانک‌های عامل کردستان

در ۶ ماهه اول سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج ۶۵ درصد متقاضیان توانستند تسهیلات را دریافت کنند و مابقی نیز هنوز در صف انتظار قرار دارند.

 سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان با عنوان اینکه جوانان نیروی محرکه جامعه هستند، اظهار داشت: دشمن برای قشر جوان برنامه‌ریزی کرده و وظیفه ما مسئولان این است که اجازه ندهیم دشمنان یاس و ناامیدی را به جوانان القا کنند.

آمنه غلام‌ویسی افزود: وزارت ورزش و جوانان برای رشد و پویایی جوانان برنامه‌هایی تدارک دیده که یکی از آن‌ها اردوی راهیان پیشرفت بوده که شبیه اردو‌های راهیان نور است.

وی با بیان اینکه این اردو با هدف آشنایی جوانان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین دولت سیزدهم در حال اجراست که منجر به افزایش روحیه خودباوری در جوانان می‌شود.

 سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه ۱۹ مقصد شاخص برای اردو‌های راهیان پیشرفت انتخاب شده است، گفت: وظیفه ستاد ساماندهی امور جوانان هماهنگی بین دستگاه و انسجام و وحدت برای انجام امور جوانان است. 


بیشتر بخوانید


معاون امور جوانان ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری دو جلسه ساماندهی امور جوانان برگزار شده و عملکرد استان در این حوزه مناسب بوده و جزو رتبه‌های برتر کشور بوده‌ایم.

مجید آوج با بیان اینکه از مصوبات جلسه قبلی اقدامات خوبی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: ۹۸۷ برنامه اوقات فراغت توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار شده که از این جمعیت بالغ بر ۱۸۱ هزار از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج ۶۵ درصد متقاضیان توانستند تسهیلات را دریافت کنند و مابقی نیز در صف انتظار قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.