اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه طی هفته کتاب در خراسان جنوبی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان خبر داد.

 فرخنده در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب گفت: ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب از ۲۳ تا ۳۱ آبان ماه امسال در قالب سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب با شعار محوری «آینده خواندنی است»، در خراسان جنوبی با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در اسلام و نگاه امامین انقلاب در این خصوص، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، عطر افشانی گلزار شهدای گمنام، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و برگزاری شبی با قرآن از جمله این برنامه‌ها است.

فرخنده اظهار کرد: با توجه به اینکه دو روستای اسفندیار طبس و درمیان به عنوان روستا‌های دوستدار کتاب در خراسان جنوبی معرفی شده اند، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه امسال جشن دوستدار کتاب در این دو روستا برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه کتاب استان، تصریح کرد: با پی گیری‌های که انجام شد، دنبال این بودیم که مهر ماه نمایشگاه کتاب استان را برگزار کنیم، اما به دلیل تغییراتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، تاکنون به شکل آزمایشی تنها نمایشگاه کتاب در استان آذربایجان شرقی به شکل جدید برگزار شده است.

فرخنده بیان کرد: بعید می‌دانم که امسال نمایشگاه کتاب در استان‌های دیگر کشور هم برگزار شود.

به گفته او اولین مصوبه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان، با پرداخت بدهی یکی از پیمانکاران که مربوط به پروژه‌های قبل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود، اجرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.