نظرات هیئت نظارت بر انتخابات بر سرنوشت مردم تأثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نظراتی که هیئت نظارت بر انتخابات ارائه می‌کند بر سرنوشت مردم تأثیرگذار است و باید نظرات دقیق باشد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان با اشاره به اینکه این هیئت‌ها امانت بزرگی در دستانشان است، گفت: اعضای هیئت‌های نظارت باید در بررسی صلاحیت داوطلبان بسیار حساس باشند، زیرا نظرات آن‌ها در سرنوشت مردم تأثیرگذار است.

او با تأکید بر انتخاب آگاهانه، افزود: سرنوشت کشور با آرای مردم رقم می‌خورد و باید هر فرد با آگاهی کامل و یا با مشورت از مشاورانی امین و مطلع کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کند.

حجت الاسلام یعقوبی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی هم با اشاره به فعالیت ۵۸ نفر در هیت‌های نظارت استان و شهرستان‌ها و ۴ هزار و ۴۰۰ ناظر از اقشار مختلف مردم در این هیئت‌ها گفت: هیئت‌های نظارت از ۲۵ آبان به مدت ۵۰ روز با رعایت عدالت و انصاف و بر اساس قانون به صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهند کرد.

او با اشاره به همکاری هیئت‌های اجرایی با هیئت‌های نظارت انتخابات بیان کرد: هیئت‌های اجرایی با هیئت‌های نظارت انتخابات دو بال هستند که هر چه قدر این همدلی بیشتر باشد زمینه انتخاباتی پرشور‌تر فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.