معرفی کتاب؛

پاسخ به چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی در کتاب «متاستاز اسرائیل»

کتاب «متاستاز اسرائیل» از کورش علیانی به نحوه چگونگی تشکیل اسرائیل، مسلح شدن صهیونیست‌ها و جنگ با افراد و حاکمیت‌های مختلف می‌پردازد.

کتاب «متاستاز اسرائیل»؛ استمرار تبعیض، ترور و تعدی از کورش علیانی روایت تاریخی از موجودیتی است، که خودش را اسرائیل نامیده و سال‌ها بر طبل وحشیگری خود کوبیده است.

نویسنده در پاسخ به این پرسش که هدف از نگارش کتاب چه بوده، نوشته: خواستم نشان بدهم وقتی ما می‌گوییم اسرائیل نماد تبعیض، ترور و تعدی است، دشنامی دشمنانه نیست، که نثار کسانی کرده باشیم، که دوستشان نداریم، یا با آن‌ها بر سر موضوعی مثل آب و خاک و تاریخ دعوا داریم. برعکس این کتاب گزارشی موجز از اسرائیل است. سازمان تروریستی بزرگ که وانمود می‌کند نه‌تن‌ها یک کشور، بلکه یک ملت - حاکمیت است.

بخش اول کتاب «متاستاز اسرائیل» از انتشارات جام‌جم با عنوان از هیچ تا پیچ، بخش دوم آن با عنوان تا ارزش افزوده و بخش سوم آن با نام از هست تا شود نوشته شده است. در بخش پیوست‌ها هم به یهودی‌ستیزی و عادی‌سازی صهیونیزم، اسرائیل یک کشور باستانی است؟ و ... پرداخته شده است.

کورش علیانی نوشته: باید دانست و دید صهیونیست‌ها چه طور مسلح شدند، از کجا تامین مالی شدند، در کجا مستقر شدند و چه طور توانستند در جبهه‌های مختلف با حاکمیت‌ها و آدم‌های مختلف بجنگند و باقی بمانند. این ممکن نبود مگر با تاسیس گروه‌های مختلف آموزش دیده، مسلح، مخفی و امنیتی.

همه این‌ها آغازی از هیچ بود، از زمانی که عملاً نه صهیونیستی در کار بود و نه مهاجری و نه بمب و تروری؛ اما بالاخره زمان گذشت و این‌ها پدید آمد و صهیونیزم به پیچ تاریخی رسید، جایی که باید تصمیم می‌گرفت که نامزد نفرت‌انگیزش بریتانیا را در آغوش بگیرد یا به سویی دیگر بچرخد و برای دیگران لوندی کند.

کتاب «متاستاز اسرائیل» در ۳۱۲ صفحه در سال ۱۴۰۰ روانه بازار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه با داشتن این طور دشمنانی عده ای از داخل به جای ایجاد اتحاد ملی بدنبال از هم گسستن مردم هستند ....اسرائیل باید از بین برود ...وگرنه بزرگترین تهدید برای ایران خواهد شد اسرائیل سنگر نیابتی شر است
آخرین اخبار