امام جمعه قزوین:

تمرکز مقاومت اسلامی باید بر روی شهر‌های صهیونیستی باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مقاومت اسلامی برای پیروزی و شکست حتمی رژیم صهیونیستی باید با تقسیم کار، بر روی شهر‌های این رژیم متمرکز شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین گفت: شهر‌های صهیونیستی باید بین کشور‌های مقاومت اسلامی تقسیم شود، یعنی لبنان فقط تل آویو را مدنظر قرار دهد و تمام کار‌های اطلاعاتی و امنیتی و هرچقدر بمب و موشک دارند بر سر این شهر بریزند، عراق و سوریه باید عسقلان را هدف بگیرند و یمن نیز باید برروی حیفا، شهر بندری صهیونیست‌ها متمرکز شود.

وی اضافه کرد: به طور قطع با تقسیم کار راحت می‌توان اطلاعات شهر‌های صهیونیستی را استخراج کرد، با این حال خود صهیونیست‌ها به خوبی خبر دارند که هنوز امکانات جدی سرکوب از سوی جبهه مقاومت به کار گرفته نشده و آن روز به زودی فرا می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها با شکست ترکیبی مواجه شده اند، تصریح کرد: شکست ترکیبی صهیونیست‌ها در ابتدا نظامی است که برای همه جهان آشکار شد، سپس امنیتی بود، یعنی این‌ها فلسطینی‌ها را بیرون می‌کردند و صهیونیسم‌ها را در منازل این افراد می‌گذاشتند تا مثلا این سرزمین را برای خودشان امن کنند، اما طوفان الاقصی باعث شد تا بیش از یک میلیون صهیونیسم از کشور خارج شده و این سرزمین را ناامن بدانند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: رژیم صهیونیستی از چند جهت شکست خورده است، در همان طوفان الاقصی معلوم بود که صهیونیست‌ها تا چه اندازه ضعیف هستند، بعد‌ها آمدند با بمباران آمریکایی جبران کنند، اما چیزی جز جنایت و ضعیف کشی کاری انجام ندادند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: امروز مهمترین مناسبت این ایام سرنوشت مردم مظلوم غزه است، آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد آینده روشنی را رقم می‌زند و ما اطمینان داریم که جبهه مقاومت اسلامی پیروز شده و صهیونیست‌ها شکست سختی خواهند خورد.

وی به شکست سیاسی صهیونیست‌ها اشاره کرد و یادآور شد: این رژیم غاصب از نظر سیاسی شکست خورده، چون این‌ها خودشان را همیشه مظلوم معرفی می‌کردند، اما اکنون در همه جای دنیا جنایت هایشان برملا شده و در همه جا علیه این رژیم تجمع اعتراضی برپا می‌شود.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، رژیم صهیونیستی از نظر حیثیتی نیز پیش چشم جهانیان منفور شده است، اگر هر کجای دنیا بدانند که یک فردی صهیونیست است و اقامت می‌خواهد اجازه ورود به او را نمی‌دهند، مواردی هم بوده که حتی جلوی فرود هواپیمای این افراد گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امروز فرقی بین آمریکایی و اسرایلی وجود ندارد، ادامه داد: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه دیگر امنیت ندارند، انشالله بساط نظامی آمریکایی‌ها هم جمع شود و تمام این موشک‌ها بر سر رژیم صهیونیستی، به عنوان حامی اصلی آمریکا فرود خواهد آمد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها که خیلی تمدن خود را به رخ جهانیان می‌کشانند، در حالی که این مدعیان تمدن چیزی جز جنگ، غارت و تجاوز نداشته اند و با قتل عام سرخپوست‌ها مال و اموال آنان را به دست آوردند، افزود: هیچ حیوان وحشی و درنده‌ای کار آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را انجام نمی‌دهد، امروز تفسیر تمدن غرب یعنی وحشی گری و کودک شکی، مساله‌ای که برای همه جهان نیز آشکار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز بزرگداشت علامه طباطبایی، گفت: کتاب تفسیر المیزان بزرگترین میراث این علامه است، شهید مطهری که شاگرد این حکین فرزانه نیز هست اعلام می‌کند " تفسیر المیزان محصول فکر و اندیشه نیست، بلکه محصول الهامات الهی و افاضات ربانی است که بر قلم علامه جاری شد"، ۲۰ سال طول کشید تا این نوشتن این کتاب تمام شود، امروز بر جامعه قرآنی و امامان جماعت ضروری است که با استفاده از این تفسیر، در مساجد همت گمارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه از زحمات و تلاش اندیشمندان هسته‌ای از جمله شهید تهرانی مقدم که جان خود را در راه افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، قدردانی کرد و ادامه راه این شهیدان را سرلوحه کار‌ها دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار