امام جمعه موقت گرگان:

رژیم صهیونیستی بزرگترین جنایتکار جنگی تاریخ است

امام جمعه موقت گرگان گفت: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با قتل عام کودکان و زنان ثابت کرد که بزرگترین جنایتکار تاریخ بشریت است.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: مساله مهم این روز‌های جهان اسلام، جنایات رژیم صهیونسیتی است.

او بیان کرد: تاریخ به یاد ندارد که جنگی تاکنون به این شکل رخ داده باشد که یکی از طرفین درگیری‌ها اقدام به نسل‌کشی به صورت صریح، شفاف و واضح کند.

او افزود: ارتش رژیم صهیونسیتی در بیش از یک ماه گذشته دست به اقداماتی می‌زند که ناقص حقوق بشر و رفتار‌ها و کرامات انسانی است.

امام جمعه موقت گرگان گفت: رژیم صهیونسیتی علاوه بر محاصره غزه که با قتل و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع و بی‌گناه همراه است، تاکنون بیش از پنج هزار کودک و حدود سه هزار زن را به شهادت رسانده است.

برقرار افزود: این رژیم علاوه بر این دست به بستن مسیر‌های ورودی کمک‌های بشردوستانه کرده که این اقدام هم از فجیع‌ترین اقدامات جنگی است.

او ادامه داد: تعجب مسلمانان جهان در این است که دولت‌های جهانی این جنایات را می‌بینند، اما جرات حرف زدن ندارند و از ترس آمریکا، خود را به خواب زده‌اند.

او اضافه کرد: البته خیلی از دولت‌های جهان به ویژه کشور‌های اسلامی تلاش در برقراری صلح دارند، اما نخست وزیر رژیم صهیونسیتی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست.

امام جمعه موقت گرگان گفت: دلیل این عدم پذیرش صلح و آتش‌بس این است که یهودیان معتقدند در جنگ باید همه طرف‌های مقابل را به قتل رساند.

برقرار یادآور شد: از سوی دیگر در اسلام در مورد جنگ‌ها تاکید شده که به فردی که در حال فرار، کسی که مجروح و زخمی‌ست و کسانی که در پناهگاه هستند، کاری نداشته باشید و اموال مظلومان را به غارت نبرید.

او بیان کرد: آنچه در حدود یک ماه اخیر از جنگ در غزه گذشته، نشان دهنده نقص دستورات دینی و اجرا کننده اعتقادات و باور‌های غلط خود مبنی بر کشتار همگان است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.