اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه مرکزی میاندوآب

با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال کتابخانه مرکزی علامه دهخدا در میاندوآب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از طرح‌های مهم در دست اجرا در شهرستان میاندوآب، پروژه کتابخانه علامه دهخدا است که در سال‌های گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به میاندوآب در حوزه کتابخانه‌ها، افزود: تکمیل کتابخانه علامه دهخدا در میاندوآب و احداث کتابخانه ۵۰۰ مترمربعی در مناطق کم‌برخوردار از مصوبات سفر استاندار به میاندوآب بود.

معصومی با قدردانی از نقش خیرین کتابخانه ساز در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه اضافه کرد: یکی از خیران میاندوآب در اقدامی شایسته و در خور تحسین، شش هزار مترمربع زمین درکوی وکیل کندی میاندوآب برای احداث مدرسه، کتابخانه و درمانگاه اهدا کرده و مقدمات کار برای احداث کتابخانه عمومی در یکهزار مترمربع از این زمین اهدایی در کوی وکیل کندی انجام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین ۵۰۰ مترمربع زمین نیز توسط یک خیر دیگر نیک‌اندیش میاندوآبی برای احداث یک کتابخانه عمومی در روستای للکلو اهدا شده است.

معصومی افزود: نخستین کتابخانه خیرساز در میاندوآب هم در روستای حاج حسن به‌زودی احداث می‌شود که این اقدام نشانگر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی مردم این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.