جنایت صهیونیست‌ها در غزه بزرگترین شکست غرب در عرصه اخلاق

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: بزرگترین شکست غرب در تجاوز صهیونیست‌ها به غزه در عرصه اخلاق و تمام ادعا‌های حقوق بشری است.

 رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در هم‌اندیشی بین المللی «عصر مقاومت» که در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: فلسطینی‌ها از موجودیت خود و سرزمین مادری‌شان دفاع می‌کنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: برخی واژه‌ها در رسانه‌های ما به کار می‌روند که واژه‌های دقیقی نیستند، چون تاریخ، این اشغال را نپذیرفته و به رسمیت نمی‌شناسد.

حجت الاسلام لکزایی با بیان اینکه علاوه بر شکست نظامی، اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی گفت: بزرگترین شکستی که غرب در این جنگ خورده در عرصه اخلاق و در عرصه‌های تمام ادعا‌های حقوق بشری است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: ناسیونالیسم در فرهنگ اسلام مورد پذیرش نیست، اما غرب سوغاتی به نام ملی‌گرایی و دولت ملی را به جهان اسلام صادر کرده است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه جهان اسلام در حمایت از فلسطین انسجام و حضور به موقع و کافی را به نمایش نگذاشت و برعکس غرب حمایت بسیاری از اسرائیل کرده است گفت: گفتمان ولایت فقیه راهکار بلند مدتی است که باید تقویت، تبیین و به جهان معرفی شود.

حجت الاسلام لک زایی گفت: یک سمت بلوک غرب که به رهبری آمریکاست و منافع خود را مهم می‌داند و از همه خطوط قرمز عبور کرده قرار دارد و در سوی دیگر جبهه مقاومت.
لکزایی افزود: مجموعه‌ای از شکست‌ها از اخلاقی نظامی امنیتی و حتی انسانی متوجه آمریکا و متحدان اوست.

در هم‌اندیشی بین المللی عصر مقاومت کارشناسانی از کشور‌های فرانسه، لبنان و فلسطین از طریق ویدئو کنفرانس به بیان نظرات و تئوی‌های خود در حوزه‌ی جبهه‌ی مقاومت پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار