کشف ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتور سیکلت در گیلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۱۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود. 

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان موتور سیکلت در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۳ سارق را شناسایی و دستگیر کردند، بیان داشت: ۱۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: موتور سیکلت‌ ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.