دستگیری متهم به سرقت کامپیوتر خودرو در نیشابور

متهم به ۱۰۷ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در شهرستان نیشابور، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو در سطح شهرستان نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

سرهنگ حسین احمدی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و با پلاک‌های سرقتی، این سرقت‌ها را انجام داده و از شهرستان متواری شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود با ردزنی‌های اطلاعاتی متوجه شدند متهم دارای سابقه سرقت و اهل شهرستان مشهد بوده و در دیگر شهرستان‌های استان نیز مرتکب سرقت شده است.

 

 این مقام انتظامی گفت: متهم با هماهنگی‌های قضایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک اقدام ضربتی در مشهد، دستگیر و با کشف یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و تعدادی پلاک سرقتی از مخفیگاه وی، برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نیشابور منتقل شد.

 

سرهنگ احمدی گفت: متهم در تحقیقات تاکنون به ۱۰۷ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در شهرستان نیشابور و دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، با کمک و همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که به دلیل تحت تعقیب بودن آنان، تلاش‌ها برای دستگیری همدستان متهم و نیز تحقیقات از متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی دیگر، ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از همکاری شهروندان با پلیس قدردانی کرد و به مالکان وسایل نقلیه هشدار داد خودرو خود را به وسایل ایمنی از جمله قفل کاپوت، مجهز و با توجه به وجود محفظه‌هایی برای نگهداری کامپیوتر خودرو، حتما برای پیشگیری از سرقت، از این محفظه‌ها همراه با قفل استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.