معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد

اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی مدافع سلامت ایلام

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت خبر داد.

بهزاد بسطامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مراسم آغاز عملیات تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت ایلام اظهار کرد: در قالب اجرای تفاهم‌نامه چهارجانبه بین معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون توسعه وزارت بهداشت و در جهت توسعه و گسترش فضا‌ها و امکانات ورزشی برای دانشجویان، عملیات فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت پردیس ۲ آموزشی آغاز شده است.

وی بیان کرد: این مجموعه شامل دو باب سالن جانبی تک رشته‌ای برای رشته‌های ورزشی کشتی، تیراندازی، رزمی، تنیس روی میز و دارت است و علاوه بر این دو سالن، سرویس بهداشتی، رختکن و اتاق داوران هم در آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: عملیات ساخت و تکمیل این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال آغاز و انتظار می‌رود که عملیات آن تا پایان دی‌ماه به اتمام برسد.

بسطامی بیان کرد: این سالن برای ترم دوم تحصیلی مورد بهره‌برداری اداره تربیت بدنی دانشگاه و استفاده دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.