۱۲۰ مالک، واحد خود را در بخش ناایمن مسکن مهر سمنان تخلیه کردند

معاون استاندار سمنان گفت: ۱۲۰ نفر از مالکان واحدهای ناایمن در قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با دریافت ودیعه سه میلیارد ریالی خانه‌های خود را تخلیه کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان  گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در مجموع ۲۷۲ واحد از بلوک‌های ناایمن قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان باید تخلیه شوند.

محمد حمیدی افزود: برای ساخت خانه ویلایی با حداقل ۷۵ متر مربع بنا با دیوار دور در زمین ۲۰۰ متر مربعی همراه با درِ ورودی با یک پیمانکار بومی توافق انجام شد و اگر تمامی مالکان در زمینه تخلیه همراهی کنند، تلاش می‌شود کمتر از یکسال خانه‌ها ساخته و تحویل شود.

وی اضافه کرد: حدود ۱۷۰ نفر از مالکان واحدهای ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان معرفی نامه خود را برای دریافت وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

حمیدی تصریح کرد: اولویت در واگذاری زمین‌های دارای موقعیت بهتر با مالکانی است که زودتر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و نسبت به تخلیه خانه‌های ناایمن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طبق برآوردها، مالکان خانه‌های ناایمن در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان در مجموع با هفت میلیارد ریال شامل پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام و پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پیمانکار بعد از ساخت خانه و تحویل گرفتن کلید، صاحب خانه‌های ایمن می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.