رئیس مجلس:

اراده دولت و مجلس برای حل مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی است

قالیباف گفت: اراده دولت و مجلس در این است که مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم تاکید کرد: بار‌ها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس جمهور نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان‌شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۲۲:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
حرف رایگان زدن آسان است !!!چرا احکام مربوط به بازنشستگان وتامین اجتماعی در قانون ششم اجرایی نشد ؟ چرا کسانی که باعث اجراء نشدن قانون بودند وکارشکنی کردن محاکمه نمیشوند ؟ از کجا معلوم که برنامه هفتم توسعه که بابتش دولت ومجلس وکلی مشاور کارشناس حقوق ومزایای آنچنانی گرفته اند اجرایی شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسنی ۲۴۰۲۰۱۰۱۷
۱۴:۵۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
همه صحبتشون در حد حرف دوتایی پشت همن در ظاهر میخوان به مردم وبازنشستها بگن که ما پشت وحامی بازنشستگانیم یک وام کشوری سه سال بمن نداده با اینکه دوتا مریض دارم انوقت میخوان همسانسازی کنن بشنو باور نکن بازنشسته فقیر بدنیا امده فقیر میمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
از جناب آقای قالیباف درخواست داریم به عدم اصلاحیه حکم های مربوط به رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۴۰۱، از سوی صندوق بازنشستگی ورود کنند .۱۴ ماه هست که طبق گفته وزارت کسورات پرداخت شده ولی صندوق کارشکنی می‌کندو احکام را اصلاح نمی‌کند
آخرین اخبار