بهره مندی کهن‌ترین روستای یزد از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: اینترنت پرسرعت ۴ G در روستای هدف گردشگری توران پشت تفت، کهن‌ترین روستای یزد برقرار شد.

محمد رضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای توران پشت شهرستان تفت به فناوری نسل چهارم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای طرح فیبر نوری، روستای هدف گردشگری توران پشت از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شد.

او افزود: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، روستای توران پشت، شهرستان تفت، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شد.

پاکدل تصریح کرد: از همراهی نماینده مردم شهرستان تفت در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا در شرایط افزایش نیاز و مصرف داده را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

لازم به ذکر است، روستای زیبای توران پشت تفت، از کهن‌ترین روستا‌های استان یزد است که با داشتن قدمت چندهزار ساله، آثار طبیعی و تاریخی قابل توجهی در خود جای داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار