ارومیه میزبان نخستین نشست منطقه ای صندوق بیمه روستایی

اولین نشست گفتمان منطقه‌ای صندوق های صندوق بیمه روستایی شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

نخستین نشست گفتمان منطقه‌ای شمالغرب کشور با حضور مدیران کارشناسان و کارگزاران برتر صندوق بیمه روستایی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و  زنجان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

سیروس محمودیان مدیرکل استان آذربایجان غربی در ابتدای این نشست شیوه نامه نشست گفتمان منطقه‌ای را تشریح کرد و گفت: شناسایی مشکلات و موانع پیش روی استان‌ها در حوزه پایدارسازی صندوق، احصاء راهکار و راهبرد‌های مناسب در حوزه جذب بیمه شده جدید و فعالسازی بیمه شدگان غیرفعال متصل و منفصل و همچنین بررسی و احصاء راهکار‌های موثر در خصوص فعالسازی کارگزاران و تقویت تبعیت سازمانی آنان از مدیریت‌های استانی از جمله موضوعات مهمی هست که باید در این جلسه بررسی گردد.

مدیران  استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با اشاره به اینکه کارگزاران در خط مقدم صندوق قراردارند تلاش جدی کارگزاران را از دلایل موفقیت استان‌ها برشمردند و استفاده از ابزار‌های تشویقی و انگیزشی در ایجاد انگیزه مضاعف برای کارگزاران صندوق را  ضروری دانستند.

در ادامه این نشست کارشناسان استان و کارگزاران برتر شهرستان ارومیه  از برگزاری نشست منطقه‌ای در خصوص بررسی مسائل و مشکلات کارگزاران و استان‌ها استقبال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.