مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد

تحویل ۲۵ واحد مسکونی به مددجویان آبدانانی

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۲۵ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت کمیته امداد استان ساخته و تحویل مددجویان شهرستان آبدانان شد.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در مراسم تحویل کلید ۲۵ باب واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان آبدانان با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی حداقل یک میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: کمیته امداد از مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خیران در راستای ساخت و تامین مسکن مددجویان به صورت مشارکتی استقبال می‌کند.

وی افزود: با توجه به محرومیت و میزان جمعیت مددجویی شهرستان آبدانان، امسال ۲۵ درصد فعالیت‌های عمرانی و مسکن کمیته امداد استان در این شهرستان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در قالب طرح پنج هزار واحدی کمیته امداد کشور ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویی امسال در این استان ساخته می‌شود.

مرادی تاکید کرد: برای تأمین مسکن مددجویان استان علاوه بر طرح پنج هزار واحدی، در قالب طرح ۳۵ هزار واحدی با مشارکت بسیج سازندگی نیز پروژه‌های مسکن دیگری در سطح استان اجرایی خواهد شد که هم اکنون روند ثبت نام و تشکیل پرونده مددجویان متقاضی مسکن در دست اقدام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.