جلسه تبادل نظر و تبیین طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

با حضور مسئولین سازمان بسیج کارمندان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد نشست تبادل نظر و تبیین طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این جلسه با بیان اینکه این طرح مردمی و ملی مورد تأکید ویژه مقام معظم رهبری است گفت: سهم استان کهکیلویه و بویراحمد در این طرح ، کاشت ۱۵ میلیون نهال در طول ۴ سال است.

سعید جاوید بخت افزود: تعهد امسال استان تا پایان سال کاشت ۷ میلیون نهال است که حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار نهال از این تعداد از طریق نهال‌های تولید شده در استان تامین می‌شود و بقیه نیز از طریق کاشت بذور جنگلی و بومی استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی تعهدات و سهم دستگاه‌های اجرایی استان در این طرح ملی و مردمی خواستار پیگیری ویژه انجام این وظایف، توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شد.     

سرهنگ ارژنگ تندپور مسئول بسیج ادارات سپاه فتح استان هم در این جلسه از اعلام آمادگی و همکاری بسیج سازندگی، بسیج کشاورزی و بسیج محلات استان و تشکیل گروه‌های جهادی در راستای این طرح به‌خصوص در بحث کاشت و نگه‌داری درخت، فرهنگ سازی و برگزاری کلاس‌های ترویجی و آموزشی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.