انجام بیش از ۲۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در محله‌های کرمانشاه/نجات یک هزار و ۴۳۲ نفر در عملیات‌های امداد و نجات

شهردار کرمانشاه گفت : پارسال بیش از ۱۵۷ هزار تُن و امسال بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت ریزی در محله های مختلف شهر انجام شده است.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه روز یکشنبه در جریان بازدید از روند آسفالت سطح شهر کرمانشاه گفت : آسفالت ریزی در شهر نقش موثری در ارتقاء زیبایی شهری و رضایت‌مندی شهروندان دارد؛ در محور ارتباطی شهید سرابیان که به بهره‌برداری رسیده بیش از هفت هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ریزی انجام شده است.

وی ادامه داد: در معبر دسترسی شهرک صدرا و مینا آباد نیز علاوه بر تهیه مصالح ۲ هزار و ۳۳۴ تن زیرسازی انجام گرفته است.

نوروزی با بیان اینکه در معبر دسترسی شهرک صدرا و مینا آباد یک هزار و ۹۱۶ تن آسفالت ریزی انجام شده است، بیان کرد: تهیه مصالح و اجرای زیرسازی به میزان پنج هزار و ۹۰۵ تن در محور ارتباطی جدید شهرک مهدیه به شهرک امام خمینی (ره) نیز صورت گرفته است.

شهردار افزود: تهیه مصالح و اجرای زیرسازی به میزان ۶ هزار و ۱۴۲ تن در محور ارتباطی جدید شهرک مهدیه به شهرک امام خمینی (ره) انجام شده و حدود ۲ هزار تن آسفالت در این محور ارتباطی پخش شده است.

نوروزی گفت: در دیگر محور ارتباطی شهر کرمانشاه از شهرک صادقیه به سراب قنبر نیز تهیه مصالح و زیرسازی به میزان یک هزار و ۴۰۷ تن انجام شده است.

یک هزار و ۴۳۲ نفر در عملیات‌های امداد و نجات در کرمانشاه نجات یافته‌اند

شهردار کرمانشاه در بازدید از سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در ۱۸ ماه گذشته چهار هزار و ۶۸۱ مورد عملیات توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انجام شده و در این عملیات‌ها یک هزار و ۴۳۲ نفر نجات یافته اند، بیان کرد: آموزش نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث و همچنین ارائه خدمات با کیفیت‌تر دارد و به همین دلیل ۳۳۹ نفر در آموزش‌های درون سازمانی شرکت داشته اند.

وی افزود: آموزش‌های برون سازمانی نیز که در سایر نهادها، ارگان‌ها و شرکت‌ها بر پا شده با استقبال خوبی رو به رو بوده و یک هزار و ۷۶۳ نفر در این آزمون‌ها شرکت کردند.

شهردار کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در این مدت خودرو‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به همراه نیرو‌ها در ۳۰۰ مراسم مختلف ملی، مذهبی و استانی مستقر شدند.

نوروزی افزود: در این مدت به استعلام ۲ هزار و ۵۴۰ پروانه ساختمانی و همچنین به استعلام ۲ هزار و ۴۱۱ مورد پایان کار نیز پاسخ داده شده است.

وی گفت: تلاش شده تا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به وسایل بیشتری مجهز شود تا بتوان به شهروندان کرمانشاه خدمات رسانی بهتری داشته باشیم.

نوروزی با بیان اینکه نردبان ۳۲ متری با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خریداری شده است، افزود: شیر‌های آتش‌نشانی سطح شهر رنگ آمیزی و جانمایی ۲۴ عدد شیر هیدرانث انجام شده که ۶ مورد آن برای نصب آماده است.

شهردار کرمانشاه گفت: طراحی نقشه سوله مرکز آموزش آتش نشانی، طراحی نقشه ایستگاه عملیاتی و پایش ایمنی ساختمان‌های ناایمن سطح شهر، ساماندهی شرکت‌های خدمات ایمنی و آتش‌نشانی با همکاری سازمان نظام مهندسی، هماهنگی با سازمان فرهنگی شهرداری برای آموزش مقدماتی ایمنی به شهروندان، تعمیر تجهیز و نوسازی ایستگاه‌های یازده گانه، استقرار تیم‌های عملیاتی سازمان در مراسم اربعین حسینی و تجهیز و نوسازی ناوگان عملیات از دیگر اقدامات انجام شده است.

نوروزی افزود: بیش از هشت دوره آموزشی با هدف ارتقا و به روزرسانی دانش کارکنان برگزار شده که دوره‌های کمک‌های اولیه هلال احمر پیشگیری از حریق، رانندگی تدافعی راهنمایی و رانندگی، کمک‌های اولیه و رفتار شناسی حریق از جمله آن‌ها است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.