تولید ماهانه ۴ هزار و ۲۰۰ تن آرد در سیرجان

فرماندار سیرجان ضمن بازدید از یک کارخانه آرد در سیرجان گفت: این کارخانه هم اکنون ظرفیت تولید ماهانه، ۴ هزار و ۲۰۰ تن را دارد.

فرماندار سیرجان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری از  یک کارخانه آرد در شهرستان سیرجان بازدید و در جریان روند تخلیه گندم، تولید آرد و جداسازی ناخالصی‌ها در این کارخانه قرار گرفتند.

 یعقوبی پور، فرماندار سیرجان با بررسی فناوری به کار گرفته شده در این کارخانه آرد، فرایند‌های ذخیره سازی گندم، آماده‌سازی گندم، تولید آرد، بسته بندی و بارگیری آرد و توزیع به نانوایان، آزمایشگاه کنترل کیفیت و ساختمان اداری را مورد رصد قرار داد. 

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان در این بازدید با اشاره به بهداشت گندم و آرد در این مجموعه گفت: به صورت منظم فرآیند تولید آرد و تست‌های فیزیکی و درصد سبوس در آزمایشگاهی که در این مجموعه قرار دارد، رصد و پر کردن کیسه‌های آرد به صورت استاندارد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات احداث کارخانه جدید آرد در شهرک صنعتی شماره ۲ با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال تکمیل مراحل ساخت است و این کارخانه پس تکمیل به محل جدید خود منتقل خواهد شد، افزود: خوشبختانه این مجموعه در بحث توسعه، پیشرفت قابل توجهی داشته است و هم اکنون ظرفیت تولید این کارخانه، ماهانه ۴ هزار و ۲۰۰ تن  است و به عبارتی این کارخانه روزانه ۱۴۰ تن آرد تولید می‌کند و آرد شهرستان از سوی این کارخانه به صورت کامل پوشش داده می‌شود و علاوه بر آن این مجموعه آرد را به شهرستان‌های شهربابک، بافت، ارزوئیه ارسال می‌کند. 

 پس از بازدید خطوط تولید آرد، جلسه‌ای برای بررسی و رفع مشکلات موجود از جمله جا به جایی کارخانه به شهرک صنعتی شماره ۲ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار