اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان لاهیجانی

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: ۱۲ سری جهیزیه از محل عواید موقوفات لاهیجان تهیه شده است که در اختیار زوج‌های جوان این شهرستان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان آقا سید حسین کشاورزی لاهیجان برگزار شد، گفت: هدف از وقف رفع نیاز‌های مادی و معنوی مردم است.

او افزود: یاوران امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) در طرح قرار دوازدهم در کنار عواید موقوفات کمک می‌کنند تا خدمات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی به مجاورین بقاع متبرکه ارائه شود.

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به تهیه ۱۲ سری جهیزیه از موقوفات لاهیجان به ارزش ۳۵۵ میلیون تومان با کمک مهدی یاوران و از محل عواید موقوفات این شهرستان تصریح کرد: این جهیزیه‌ها در اختیار زوج‌های جوان لاهیجانی قرار خواهد گرفت.

به گفته حجت الاسلام تدینی، در طرح قرار دوازدهم آبان ماه در لاهیجان علاوه بر اهدای جهبزیه، ۳۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، رب، ماکارونی، برنج و حبوبات با ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان تهیه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

او همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم در استان گیلان هزینه شده است.

طرح قرار دوازدهم به منظور ساماندهی توزیع سبد‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر مبنای مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده است تا با جذب مشارکت‌های خیران به عنوان مهدی یاوران، بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد نیازمند ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.