آماده سازی بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ۱۵ منطقه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی طرح‌های گردشگری باید پیوست فرهنگی داشته باشند، گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ۱۵ منطقه گردشگری در چهارمحال و بختیاری آماده شده است.

علیرضا جیلان در جلسه کمیسیون گردشگری و کسب و کار‌های وابسته اتاق بازرگانی استان با اشاره به همراهی اتاق بازرگانی در حل مشکلات و چالش‌های کسب و کار‌های حوزه گردشگری در استان، اظهار کرد: امید است بتوان با همکاری بخش خصوصی گام موثری در رفع مشکلات تاسیسات گردشگری در استان برداشته شود.

وی با اشاره با افزایش بودجه این اداره‌کل در سال ۱۴۰۱، گفت: بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این اداره‌کل از ۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح چهارمحال و بختیاری نیز می‌توانند با دریافت مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اجرای موسیقی محلی در اقامتگاه خود اقدام کنند.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی ظرفیت بزرگ جذب گردشگر

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به همراهی قوه قضائیه و ارگان‌های دولتی در حل مشکلات بخش خصوصی، اظهار کرد: حضور میدانی برای احصای مشکلات راهگشا است.

شهرام زارع افزود: چهارمحال و بختیاری دارای یک طبیعت بکر است، بنابراین اقامتگاه‌های بوم‌گردی یک ظرفیت بزرگ برای جذب گردشگر محسوب می‌شود، هرچند اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال خوبی در حوزه اقامتگاه‌های بوم‌گردی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی به‌عنوان نماینده بخش خصوصی آمادگی پیگیری حل مشکلات سرمایه‌گذاران در این حوزه را با تعامل با دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بخش خصوصی مشکل خود را به صورت مکتوب جهت پیگیری به اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ارائه دهند تا با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار