امام جمعه خوی:

نماز جمعه، قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی است

امام جمعه خوی گفت: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی است و باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی آن غنی سازی شود.

امام جمعه خوی در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان تصریح کرد: بصیرت، وحدت، اخوت، همدلی، تقوا، پاکی و طهارت که امروزه دنیا تشنه آن است، پیام‌های نماز جمعه به دنیاست.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی افزود: امروز جنگ، جنگ شناختی و فکری است دشمن به دنبال ایجاد شبهات برای تحت تاثیر قرار دادن اقشار مختلف مردم به ویژه جوان است .

وی نقش نماز جمعه در تبیین اهمیت جنگ شناختی را تشریح کرد و گفت: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی است و باید در جهت غنی سازی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی آن تلاش شود.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی افزود: نماز جمعه در تجربه و تحلیل مسایل روز و پاسخگویی به شبهات و توطئه‌های دشمنان بویژه در عرصه فرهنگی نقش بی بدیلی دارد.

وی تاکید کرد: هرچه قدر نماز جمعه پرشورتر برگزارشود به همان اندازه آثار عبادی و اجتماعی و سیاسی آن چشمگیرتر خواهد بود.

امام جمعه خوی همچنین از حمایت‌ها و تلاش‌های استاندار آذربایجان غربی در ساماندهی و تعمیرات مصلای نماز جمعه خوی که در زلزله خسارت دیده بود تقدیر کرد.

کریم علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم با اشاره به نقش نماز جمعه در تبین مسایل اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برضرورت برگزاری با برنامه میز‌های خدمت با حضور مسئولان برای پاسخگویی به نیاز‌های مردم تاکید کرد

حجت‌الاسلام امامی رئیس حوزه قضایی شهرستان خوی هم در این جلسه با اشاره به مشکلات حقوقی وقضایی متعدد مردم از حضور حقوقدانان خبره این حوزه در میز خدمت حقوقی نماز جمعه برای کمک به حل مشکلات حقوقی مردم خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.