مظفری زاده: باشگاه تراکتور مخالف تغییر بازی با استقلال است / تنها VAR می‌تواند به داوری کمک کند

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: ما به شدت مخالف تغییر زمان بازی با استقلال هستیم چرا که برنامه‌هایمان بهم می‌خورد.

سعید مظفری زاده سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه احتمال دارد که بازی این تیم برابر تیم استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال تغییر کند، اظهار کرد: نه، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. من هم شنیده بودم اما تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نکردند.

عملکرد نوسان تراکتور به خاطر برنامه بازی های لیگ است 

مظفری زاده درباره اعتراض باشگاه تراکتور در صورت تغییر برنامه بازی این تیم برابر تیم استقلال گفت: وقتی یک برنامه تغییر می کند تمام سیستم ما بهم ریخته می شود. از اول فصل تاکنون عملکردمان نوسان دارد به خاطر این است که برنامه هایمان بهم می ریزد و واقعا برای ما این موضوع سخت است.

ما مصدومیت زیادی به خاطر تغییر برنامه لیگ دادیم 

او افزود: مربیان برای استراحت و بدنسازی زمان بندی می کنند و بدن های بازیکنان تیم ما چقدر آسیب دیده است.  ما کلی مصدومیت به خاطر تغییر و بهم ریختن  برنامه مسابقات داریم و اگر قرار باشد این هفته هم برنامه تغییر پیدا کند دیگر نمی دانیم چه بگوییم.

با تغییر برنامه بازی با استقلال مخالف هستیم 

سرپرست تراکتور درباره اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال پیشنهاد برگزاری بازی این تیم با سرخپوشان تبریزی را در روز جمعه داده است، گفت: با توجه به اینکه ما براساس زمان بازی برنامه ریزی کردیم هر تغییری کار ما را سخت می کند و برنامه ما را بهم می ریزد. ما به شدت  با تغییر برنامه بازی با استقلال مخالف هستیم. ما هتل و بلیت پرواز گرفتیم و برنامه استراحت و تمرین بازیکنان را مشخص کردیم و جابه جایی یک روز نیست بلکه به هم ریختن همه برنامه ها است. ما براساس زمان بازی با استقلال برنامه خود را انجام دادیم و قولی که سازمان لیگ داد این بود که برنامه ها دیگر تغییر پیدا نمی کند و ما می توانیم روی برنامه ای که به ما دادند حساب کنیم و طبق آن هم تا اینجا عمل کردیم.

اشتباهات داوری به ضررمان بوده است 

مظفری زاده درباره اینکه اشتباهات زیادی در بازی این تیم برابر تیم نساجی صورت گرفت، گفت: به هر حال افشاریان مسئول کمیته داوران است و جوابگوی زیر مجموعه خودش است اما من هیچ وقت درباره داوری صحبت نکردم  و نمی کنم. به هر حال در چند بازی اشتباهات داوری به ضررمان بود اما هیچ وقت درباره عملکرد داوران صحبت نکردم. اگر موردی بود از طریق قانونی و  نامه به کمیته داوران مسئله را پیگیری کردیم.

تیم ها با حضور VAR احساس امنیت می کنند 

سرپرست تیم تراکتور درباره اینکه وجود var در لیگ برتر فوتبال احساس می شود، گفت: متاسفانه وضعیت داوری ما نیاز به کمک بیشتر از همه دارد تا تحولی در آن شکل بگیرد و در حال حاضر بیشترین کمک را var می کند که بازیکنان ما اعتماد به نفسشان بیشتر شود و ضریب اشتباهات داوری را کم می کند و این فشاری که همه جانبه روی داوران است را برمی دارد. واقعا تیم ها می توانند احساس امنیت کنند که حقشان پایمال نمی شود و با آمدن این سسیستم کمک داور ویدیویی خیلی از مشکلات داوری ما و مسائل دیگر حل می شود.

او درباره اینکه بازی با استقلال را چطور می بیند، گفت: ما برای هر بازی نهایت تلاش خود را می کنیم و با برنامه ریزی و برنامه ای که کادر فنی دارد جلو می رویم و سعی می کنیم بهترین بازی و بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و بتوانیم هواداران و تماشاگران از یک بازی خوب لذت ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.