هزاران نفر از حامیان فلسطین در پایتخت آمریکا تجمع کردند + فیلم

معترضان برای نشان دادن مخالفت‌ خود با سیاست‌های آمریکا در حمایت از رژیم اشغالگر، به خیابان‌های پایتخت این کشور آمدند.

هزاران نفر از تظاهرکنندگان حامی فلسطین در شهر واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا تجمع کرده و با بالا بردن پرچم فلسطین، همبستگی خود را با مردم غزه نشان دادند. 

به گزارش گاردین، سازمان‌دهندگان این تظاهرات امیدوارند که این بزرگ‌ترین تظاهرات از نوع خود از زمان آغاز بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی بوده باشد. انتظار می‌رود تا ۳۰ هزار نفر در این تظاهرات که «فلسطین را آزاد کنید» نام دارد، شرکت کنند. گفته می‌شود اندکی بعد، جمعیت به طرف کاخ سفید حرکت خواهد کرد. 

حامیان فلسطین مشابه این راهپیمایی را امروز (شنبه) در شهر‌هایی در سراسر جهان برگزار کردند. در لندن نیز هواداران فلسطین در تجمعی چندهزار نفری خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند. 

گفتنی است، آمریکا یکی از بزرگ‌ترین حامیان رژیم اشغالگر است که تاکنون درخواست‌ها برای آتش‌بس را رد کرده است. این در حالی است که بمباران بی‌امان در غزه ادامه دارد و هر لحظه بر تعداد شهدا افزوده می‌شود. در آخرین آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به نه هزار و ۵۰۰ نفر رسیده که نزدیک به چهار هزار نفر آن کودک هستند.

در نیویورک نیز هزاران نفر در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا از این رژیم در مرکز شهر تجمع کردند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار