درخواست عمان برای تشکیل دادگاه بین المللی برای محاکمه جنایتکاران صهیونیست در غزه

سلطان نشین عمان خواستار تشکیل دادگاهی بین المللی برای محاکمه رژیم جنایتکار صهیونیستی در تمامی جنایت‌های انجام شده در غزه شد.

سلطان نشین عمان خواستار تشکیل دادگاه بین المللی برای محاکمه جنایتکاران جنگی در تمامی جنایت‌های نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه شد و کشتار مردم را محکوم کرد.

طبق گزارش الجزیره، وزارت امور خارجه عمان امروز شنبه در بیانیه‌ای به شدت تداوم جنایت‌های جنگی از سوی نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: عمان بر ضرورت بیداری واقعی جامعه بین‌المللی بر اساس مسئولیت‌های اخلاقی، حقوقی و انسانی خود برای پایان دادن به این جنون و ظلم آشکار اسرائیل و نقض قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی تاکید می‌کند.

این کشور تداوم کشتار‌ها و جنایات جنگی توسط نیرو‌های اشغالگر علیه مردم فلسطین از جمله کشتار هولناک و وحشیانه‌ای که دیروز در مدرسه اسامه بن زید، وابسته به آنروا در شمال نوار غزه رخ داد را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه عمان تاکید کرد که توقف فوری این جنگ وحشیانه یک ضرورت فوری است که جامعه بین‌المللی نباید آن را تحمل کند و باید موضع قاطعی در قبال تجاوزات مداوم اسرائیل علیه غیرنظامیان بی‌گناه و بی‌دفاع اتخاذ کند و امکان ارسال کمک‌های فوری و ضروری بشردوستانه را برای آن‌ها فراهم کند. 

این وزارتخانه بر مواضع قاطع عمان در قبال مسئله فلسطین تأکید کرد و خواستار عقب‌نشینی اسرائیل از تمامی اراضی فلسطین اشغالی وتشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
انشاء الله این کشورها برای یکبار هم شده عرضه ای از خودشان نشان دهند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
در نوار غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا هر ۱۰ دقیقه یک کودک جان خود را از دست می‌دهد
آخرین اخبار