رسیدگی به درخواست ها در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کردستان، به ۵۰۴ مراجعه کننده در میز ارتباطات مردمی سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمت ارائه شد.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان، به مدت سه روز در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مصادف با ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه جاری میز خدمت سلامت با حضور مسئولان ارشد وزارت بهداشت در ستاد مرکزی دانشگاه برپا شد.

 بابک هدایی با بیان اینکه، دکتر عباس شیراوژن و دکتر عباس عبادی به عنوان مسئولان ارشد وزارت بهداشت و نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت در کنار مسئولان ارشد دانشگاه در این میز خدمت به منظور پاسخگویی مستقیم به مراجعین خدمت ارائه دادند، افزود: در مدت مذکور به ۵۰۴ نفر مراجعه کننده خدمت ارائه شد.

وی به تشریح موضوعات درخواست‌های مراجعین و خدمات ارائه شده پرداخت و گفت: ۱۱۹ نفر درخواست وام، ۱۰۹ نفر درخواست اشتغال، ۴۰ نفر تبدیل وضعیت، ۷۲ نفر کمک مالی درمان، ۵۳ نفر انتقالی کارمندان، ۷ نفر انتقالی دانشجویان، ۵۶ نفر پرسنلی، ۱۴ نفر مالی، ۳ نفر آموزشی دانشجویی، ۱۱ نفر غذا و دارو، ۵ نفر شکایات، ۲ نفر برقراری بیمه و ۱۳ نفر سایر موضوعات بود.

هدایی گفت: مراجعین به میز خدمت سلامت برپاشده در دانشگاه به صورت مستقیم پاسخ و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند و به مسئولین و واحد‌های مرتبط ارجاع داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.