لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی ۶ گله منچسترسیتی و صعود به صدر/ برتری یاران قدوس مقابل وستهام

منچسترسیتی در یک مسابقه خانگی، بورنموث را به راحتی شکست داد و موقتا به صدر جدول رسید.

در ادامه دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز پنج دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین بازی تیم منچسترسیتی در یک مسابقه خانگی، بورنموث را با نتیجه شش بر یک شکست داد. ژرمی دوکو در دقیقه ۳۰ با پاس گل رودری نخستین گل بازی را برای سیتی به ثمر رساند. خود او در دقیقه ۳۳ در نقش سازنده گل ظاهر شد و به برناردو سیلوا پاس گل داد.

دوکو تنها ۴ دقیقه بعد این کار را تکرار کرد و البته این بار به صورت اتفاقی. ضربه از راه دور او پس از برخورد با مانوئل آکانجی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد و به این ترتیب گل به نام آکانجی به ثبت رسید.

دوکو در دقیقه ۶۴ در دادن پاس گل هت‌تریک کرد و این بار فیل فودن بود که از فرصت‌سازی ستاره جدید قهرمان فصل گذشته اروپا برای گشودن دروازه بورنموث استفاده کرد؛ اما این هم آخرین پاس گل بال بلژیکی نبود چرا که او در دقیقه ۸۴ دوباره موقعیتی فراهم کرد که در ادامه آن برناردو سیلوا با یک ضربه چیپ زیبا گل پنجم سیتیزن‌ها را به ثمر برساند.  به این ترتیب دوکو روی تمام پنج گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشت.

حسن ختام پیروزی پرگل منچسترسیتی هم گل ناتان آکه مدافع پیش تاخته این تیم بود که با پاس بازیکن تازه وارد، اسکار باب در دقیقه ۸۸ گل ششم را زد. این تیم با این نتیجه ۲۷ امتیازی شد و موقتاً بالاتر از تاتنهام و آرسنال که هر دو با ۱۰ بازی به ترتیب ۲۶ و ۲۴ امتیازی هستند، در صدر جدول قرار گرفت.

در بازی‌های همزمان برنتفورد که از دقیقه ۸۸ سامان قدوس را در ترکیب داشت، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل وستهام به پیروزی رسید. کریستال پالاس با دو گل میزبانش برنلی را مغلوب کرد، اورتون و برایتون به تساوی یک بر یک رضایت دادند و شفیلد دو بر یک وولورهمپتون را از پیش رو برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار